Wyszukiwarka
Zaloguj się
157,67 zł
128,19 zł
74,09 zł
60,24 zł
6,63 zł
5,39 zł
207,31 zł
168,54 zł
30,61 zł
24,89 zł
103,92 zł
84,49 zł
248,59 zł
202,11 zł
119,51 zł
97,16 zł
189,76 zł
154,28 zł
25,36 zł
20,62 zł
84,49 zł
68,69 zł
68,47 zł
55,67 zł
137,31 zł
111,63 zł
163,96 zł
133,30 zł
176,10 zł
143,17 zł
97,10 zł
78,94 zł
26,17 zł
21,28 zł
12,53 zł
10,19 zł
130,10 zł
105,77 zł
89,37 zł
72,66 zł
160,25 zł
130,28 zł
361,02 zł
293,51 zł
58,72 zł
47,74 zł
35,86 zł
29,15 zł
111,48 zł
90,63 zł
40,47 zł
32,90 zł
232,86 zł
189,32 zł
254,34 zł
206,78 zł
77,34 zł
62,88 zł
49,59 zł
40,32 zł
230,70 zł
187,56 zł
24,19 zł
19,67 zł
145,90 zł
118,62 zł
232,02 zł
188,63 zł
14,06 zł
11,43 zł
100,37 zł
81,60 zł
117,01 zł
95,13 zł
102,07 zł
82,98 zł
221,94 zł
180,44 zł
9,69 zł
7,88 zł
167,72 zł
136,36 zł
210,28 zł
170,96 zł
19,31 zł
15,70 zł
18,81 zł
15,29 zł
63,26 zł
51,43 zł
95,74 zł
77,84 zł
4,20 zł
3,41 zł
123,85 zł
100,69 zł
51,68 zł
42,02 zł
127,23 zł
103,44 zł
261,51 zł
212,61 zł
11,11 zł
9,03 zł
186,30 zł
151,46 zł
54,16 zł
44,03 zł
144,78 zł
117,71 zł
30,31 zł
24,64 zł
105,71 zł
85,94 zł
34,55 zł
28,09 zł
25,03 zł
20,35 zł
5,85 zł
4,76 zł
115,16 zł
93,63 zł
207,48 zł
168,68 zł
177,84 zł
144,59 zł
62,59 zł
50,89 zł
291,66 zł
237,12 zł
2 168,06 zł
1 762,65 zł
272,38 zł
221,45 zł
98,28 zł
79,90 zł
58,66 zł
47,69 zł
186,73 zł
151,81 zł
161,46 zł
131,27 zł
1 954,08 zł
1 588,68 zł
208,04 zł
169,14 zł
22,86 zł
18,59 zł
14,87 zł
12,09 zł
12,55 zł
10,20 zł
245,45 zł
199,55 zł
26,86 zł
21,84 zł
144,78 zł
117,71 zł
49,40 zł
40,16 zł
58,76 zł
47,77 zł
274,21 zł
222,93 zł
49,40 zł
40,16 zł
91,91 zł
74,72 zł
362,29 zł
294,54 zł
8,33 zł
6,77 zł
162,30 zł
131,95 zł
Opinie klientów
VIII. Reklamacje, gwarancje i zwroty
1. Klient zobowiązany jest sprawdzić, czy opakowanie ma ślady otwierania lub uszkodzenia w momencie jego dostawy w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia śladów otwierania lub uszkodzeń opakowania, mogących powstać w trakcie transportu, Klient zobowiązany jest do sporządzenia wraz z kurierem odpowiedniego protokołu oraz niezwłocznego zawiadomienia Usługodawcy.
2. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne powinien skontaktować się telefonicznie lub mailowo z obsługą sklepu w celu ustalenia sposobu rozpatrzenia reklamacji.
3. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Zdanie poprzednie nie powoduje uszczerbku dla uprawnień konsumenta wynikających z ustawy z dnia 27 lipca 2002 r.
o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (Dz. U. 2002 nr 141 poz. 1176)
4. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego, Usługodawca zwraca Klientowi po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
5. W każdym przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących usługodawcę do zwrotu należności wpłaconych przez Klienta na konto firmy, zwrot ten następuje maksymalnie w ciągu
7 dni roboczych. Zwrot należności następuje na rachunek bankowy, z którego nastąpiła płatność.
W przypadku płatności przy odbiorze, zwrot nastąpi na rachunek bankowy wskazany przez Klienta.