



86,04 zł
69,95 zł

291,66 zł
237,12 zł

194,20 zł
157,89 zł

251,54 zł
204,50 zł

131,95 zł
107,28 zł

12,53 zł
10,19 zł

9,75 zł
7,93 zł

107,52 zł
87,41 zł

14,92 zł
12,13 zł

21,29 zł
17,31 zł

100,37 zł
81,60 zł

247,21 zł
200,98 zł

249,63 zł
202,95 zł

239,21 zł
194,48 zł

281,59 zł
228,93 zł

29,96 zł
24,36 zł

12,53 zł
10,19 zł

184,08 zł
149,66 zł

107,30 zł
87,24 zł

20,73 zł
16,85 zł

4,20 zł
3,41 zł

30,11 zł
24,48 zł

40,47 zł
32,90 zł

229,89 zł
186,90 zł

122,54 zł
99,63 zł

191,12 zł
155,38 zł

197,86 zł
160,86 zł

16,62 zł
13,51 zł

146,33 zł
118,97 zł

20,34 zł
16,54 zł

185,22 zł
150,59 zł

154,38 zł
125,51 zł

213,36 zł
173,46 zł

231,52 zł
188,23 zł

22,86 zł
18,59 zł

216,65 zł
176,14 zł

13,19 zł
10,72 zł

9,69 zł
7,88 zł

220,46 zł
179,24 zł

22,06 zł
17,93 zł

185,22 zł
150,59 zł

217,27 zł
176,64 zł

1 103,74 zł
897,35 zł

14,87 zł
12,09 zł

114,04 zł
92,72 zł

14,87 zł
12,09 zł

88,34 zł
71,82 zł

88,49 zł
71,94 zł

109,13 zł
88,72 zł

120,22 zł
97,74 zł

167,72 zł
136,36 zł

11,11 zł
9,03 zł

55,45 zł
45,08 zł

232,02 zł
188,63 zł

96,20 zł
78,21 zł

14,06 zł
11,43 zł

25,36 zł
20,62 zł

37,56 zł
30,54 zł

19,31 zł
15,70 zł

118,26 zł
96,15 zł

232,92 zł
189,37 zł

46,75 zł
38,01 zł

49,40 zł
40,16 zł

163,00 zł
132,52 zł

181,89 zł
147,88 zł

16,57 zł
13,47 zł

6,63 zł
5,39 zł

5,85 zł
4,76 zł

407,73 zł
331,49 zł

130,70 zł
106,26 zł

205,41 zł
167,00 zł

92,75 zł
75,41 zł

30,31 zł
24,64 zł

26,17 zł
21,28 zł

47,76 zł
38,83 zł

56,07 zł
45,59 zł

226,66 zł
184,28 zł

210,06 zł
170,78 zł

12,55 zł
10,20 zł

185,27 zł
150,63 zł

9,47 zł
7,70 zł

30,11 zł
24,48 zł

30,61 zł
24,89 zł

102,29 zł
83,16 zł

143,10 zł
116,34 zł

208,04 zł
169,14 zł

2 168,06 zł
1 762,65 zł

9,75 zł
7,93 zł

361,02 zł
293,51 zł

318,59 zł
259,02 zł

265,40 zł
215,77 zł

24,19 zł
19,67 zł

42,58 zł
34,62 zł

9,54 zł
7,76 zł

146,82 zł
119,37 zł

VIII. Reklamacje, gwarancje i zwroty
1. Klient zobowiązany jest sprawdzić, czy opakowanie ma ślady otwierania lub uszkodzenia w momencie jego dostawy w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia śladów otwierania lub uszkodzeń opakowania, mogących powstać w trakcie transportu, Klient zobowiązany jest do sporządzenia wraz z kurierem odpowiedniego protokołu oraz niezwłocznego zawiadomienia Usługodawcy.
2. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne powinien skontaktować się telefonicznie lub mailowo z obsługą sklepu w celu ustalenia sposobu rozpatrzenia reklamacji.
3. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Zdanie poprzednie nie powoduje uszczerbku dla uprawnień konsumenta wynikających z ustawy z dnia 27 lipca 2002 r.
o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (Dz. U. 2002 nr 141 poz. 1176)
4. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego, Usługodawca zwraca Klientowi po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
5. W każdym przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących usługodawcę do zwrotu należności wpłaconych przez Klienta na konto firmy, zwrot ten następuje maksymalnie w ciągu
7 dni roboczych. Zwrot należności następuje na rachunek bankowy, z którego nastąpiła płatność.
W przypadku płatności przy odbiorze, zwrot nastąpi na rachunek bankowy wskazany przez Klienta.