210,06 zł
170,78 zł
272,38 zł
221,45 zł
114,04 zł
92,72 zł
217,27 zł
176,64 zł
254,34 zł
206,78 zł
122,54 zł
99,63 zł
30,61 zł
24,89 zł
185,22 zł
150,59 zł
19,54 zł
15,89 zł
9,54 zł
7,76 zł
109,20 zł
88,78 zł
25,36 zł
20,62 zł
131,95 zł
107,28 zł
194,20 zł
157,89 zł
120,22 zł
97,74 zł
86,04 zł
69,95 zł
120,71 zł
98,14 zł
4,20 zł
3,41 zł
261,51 zł
212,61 zł
14,06 zł
11,43 zł
208,04 zł
169,14 zł
11,11 zł
9,03 zł
25,03 zł
20,35 zł
226,66 zł
184,28 zł
221,94 zł
180,44 zł
146,33 zł
118,97 zł
249,63 zł
202,95 zł
51,68 zł
42,02 zł
54,16 zł
44,03 zł
42,58 zł
34,62 zł
247,21 zł
200,98 zł
19,31 zł
15,70 zł
358,50 zł
291,46 zł
144,78 zł
117,71 zł
93,46 zł
75,98 zł
318,59 zł
259,02 zł
100,37 zł
81,60 zł
212,39 zł
172,67 zł
88,49 zł
71,94 zł
251,54 zł
204,50 zł
213,36 zł
173,46 zł
1 103,74 zł
897,35 zł
30,11 zł
24,48 zł
21,35 zł
17,36 zł
18,17 zł
14,77 zł
163,00 zł
132,52 zł
109,13 zł
88,72 zł
9,75 zł
7,93 zł
14,87 zł
12,09 zł
185,22 zł
150,59 zł
20,73 zł
16,85 zł
185,27 zł
150,63 zł
287,29 zł
233,57 zł
173,38 zł
140,96 zł
89,31 zł
72,61 zł
96,20 zł
78,21 zł
145,49 zł
118,28 zł
118,26 zł
96,15 zł
13,19 zł
10,72 zł
212,37 zł
172,66 zł
220,46 zł
179,24 zł
149,13 zł
121,24 zł
24,19 zł
19,67 zł
9,75 zł
7,93 zł
82,53 zł
67,10 zł
210,28 zł
170,96 zł
6,63 zł
5,39 zł
167,72 zł
136,36 zł
164,39 zł
133,65 zł
361,02 zł
293,51 zł
30,11 zł
24,48 zł
47,76 zł
38,83 zł
18,81 zł
15,29 zł
34,55 zł
28,09 zł
107,30 zł
87,24 zł
154,38 zł
125,51 zł
92,75 zł
75,41 zł
35,86 zł
29,15 zł
172,63 zł
140,35 zł
90,64 zł
73,69 zł
274,21 zł
222,93 zł
185,29 zł
150,64 zł
231,54 zł
188,24 zł
16,57 zł
13,47 zł
18,81 zł
15,29 zł
197,23 zł
160,35 zł
14,92 zł
12,13 zł
199,49 zł
162,19 zł
22,86 zł
18,59 zł
12,53 zł
10,19 zł
41,69 zł
33,89 zł
281,59 zł
228,93 zł
114,90 zł
93,41 zł
29,96 zł
24,36 zł
1 954,08 zł
1 588,68 zł
VIII. Reklamacje, gwarancje i zwroty
1. Klient zobowiązany jest sprawdzić, czy opakowanie ma ślady otwierania lub uszkodzenia w momencie jego dostawy w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia śladów otwierania lub uszkodzeń opakowania, mogących powstać w trakcie transportu, Klient zobowiązany jest do sporządzenia wraz z kurierem odpowiedniego protokołu oraz niezwłocznego zawiadomienia Usługodawcy.
2. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne powinien skontaktować się telefonicznie lub mailowo z obsługą sklepu w celu ustalenia sposobu rozpatrzenia reklamacji.
3. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Zdanie poprzednie nie powoduje uszczerbku dla uprawnień konsumenta wynikających z ustawy z dnia 27 lipca 2002 r.
o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (Dz. U. 2002 nr 141 poz. 1176)
4. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego, Usługodawca zwraca Klientowi po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
5. W każdym przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących usługodawcę do zwrotu należności wpłaconych przez Klienta na konto firmy, zwrot ten następuje maksymalnie w ciągu
7 dni roboczych. Zwrot należności następuje na rachunek bankowy, z którego nastąpiła płatność.
W przypadku płatności przy odbiorze, zwrot nastąpi na rachunek bankowy wskazany przez Klienta.