



358,50 zł
291,46 zł

232,92 zł
189,37 zł

173,38 zł
140,96 zł

5,85 zł
4,76 zł

114,04 zł
92,72 zł

184,08 zł
149,66 zł

55,45 zł
45,08 zł

19,54 zł
15,89 zł

22,06 zł
17,93 zł

122,54 zł
99,63 zł

107,52 zł
87,41 zł

318,59 zł
259,02 zł

172,63 zł
140,35 zł

56,07 zł
45,59 zł

18,81 zł
15,29 zł

361,21 zł
293,67 zł

185,22 zł
150,59 zł

185,22 zł
150,59 zł

92,75 zł
75,41 zł

146,33 zł
118,97 zł

26,86 zł
21,84 zł

138,56 zł
112,65 zł

96,20 zł
78,21 zł

9,75 zł
7,93 zł

274,21 zł
222,93 zł

185,27 zł
150,63 zł

20,34 zł
16,54 zł

93,46 zł
75,98 zł

82,53 zł
67,10 zł

217,27 zł
176,64 zł

62,59 zł
50,89 zł

137,11 zł
111,47 zł

120,71 zł
98,14 zł

107,30 zł
87,24 zł

41,69 zł
33,89 zł

29,96 zł
24,36 zł

254,34 zł
206,78 zł

19,46 zł
15,82 zł

14,46 zł
11,76 zł

194,20 zł
157,89 zł

49,59 zł
40,32 zł

361,02 zł
293,51 zł

144,78 zł
117,71 zł

265,40 zł
215,77 zł

22,86 zł
18,59 zł

164,97 zł
134,12 zł

205,41 zł
167,00 zł

19,31 zł
15,70 zł

102,29 zł
83,16 zł

245,45 zł
199,55 zł

292,83 zł
238,07 zł

44,92 zł
36,52 zł

164,39 zł
133,65 zł

16,62 zł
13,51 zł

14,87 zł
12,09 zł

232,02 zł
188,63 zł

42,58 zł
34,62 zł

118,26 zł
96,15 zł

12,53 zł
10,19 zł

221,94 zł
180,44 zł

49,40 zł
40,16 zł

249,63 zł
202,95 zł

40,47 zł
32,90 zł

2 168,06 zł
1 762,65 zł

30,61 zł
24,89 zł

51,68 zł
42,02 zł

88,34 zł
71,82 zł

130,70 zł
106,26 zł

90,64 zł
73,69 zł

247,21 zł
200,98 zł

30,11 zł
24,48 zł

144,78 zł
117,71 zł

11,11 zł
9,03 zł

272,38 zł
221,45 zł

157,11 zł
127,73 zł

25,36 zł
20,62 zł

199,49 zł
162,19 zł

30,31 zł
24,64 zł

281,59 zł
228,93 zł

185,29 zł
150,64 zł

191,12 zł
155,38 zł

89,31 zł
72,61 zł

231,54 zł
188,24 zł

6,63 zł
5,39 zł

208,04 zł
169,14 zł

86,04 zł
69,95 zł

34,55 zł
28,09 zł

12,53 zł
10,19 zł

1 954,08 zł
1 588,68 zł

362,29 zł
294,54 zł

24,52 zł
19,93 zł

197,23 zł
160,35 zł

185,22 zł
150,59 zł

46,75 zł
38,01 zł

109,28 zł
88,85 zł

VIII. Reklamacje, gwarancje i zwroty
1. Klient zobowiązany jest sprawdzić, czy opakowanie ma ślady otwierania lub uszkodzenia w momencie jego dostawy w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia śladów otwierania lub uszkodzeń opakowania, mogących powstać w trakcie transportu, Klient zobowiązany jest do sporządzenia wraz z kurierem odpowiedniego protokołu oraz niezwłocznego zawiadomienia Usługodawcy.
2. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne powinien skontaktować się telefonicznie lub mailowo z obsługą sklepu w celu ustalenia sposobu rozpatrzenia reklamacji.
3. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Zdanie poprzednie nie powoduje uszczerbku dla uprawnień konsumenta wynikających z ustawy z dnia 27 lipca 2002 r.
o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (Dz. U. 2002 nr 141 poz. 1176)
4. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego, Usługodawca zwraca Klientowi po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
5. W każdym przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących usługodawcę do zwrotu należności wpłaconych przez Klienta na konto firmy, zwrot ten następuje maksymalnie w ciągu
7 dni roboczych. Zwrot należności następuje na rachunek bankowy, z którego nastąpiła płatność.
W przypadku płatności przy odbiorze, zwrot nastąpi na rachunek bankowy wskazany przez Klienta.