24,19 zł
19,67 zł
21,29 zł
17,31 zł
358,50 zł
291,46 zł
361,21 zł
293,67 zł
18,81 zł
15,29 zł
109,28 zł
88,85 zł
12,14 zł
9,87 zł
167,72 zł
136,36 zł
107,30 zł
87,24 zł
5,85 zł
4,76 zł
105,52 zł
85,79 zł
14,87 zł
12,09 zł
144,78 zł
117,71 zł
9,47 zł
7,70 zł
148,85 zł
121,02 zł
9,75 zł
7,93 zł
49,40 zł
40,16 zł
15,45 zł
12,56 zł
157,11 zł
127,73 zł
24,52 zł
19,93 zł
30,48 zł
24,78 zł
226,66 zł
184,28 zł
34,55 zł
28,09 zł
14,87 zł
12,09 zł
4,20 zł
3,41 zł
361,02 zł
293,51 zł
131,95 zł
107,28 zł
46,75 zł
38,01 zł
144,78 zł
117,71 zł
212,37 zł
172,66 zł
318,59 zł
259,02 zł
210,06 zł
170,78 zł
18,81 zł
15,29 zł
232,02 zł
188,63 zł
83,06 zł
67,53 zł
130,70 zł
106,26 zł
247,21 zł
200,98 zł
181,89 zł
147,88 zł
37,56 zł
30,54 zł
118,26 zł
96,15 zł
104,14 zł
84,67 zł
213,36 zł
173,46 zł
109,20 zł
88,78 zł
185,22 zł
150,59 zł
78,54 zł
63,85 zł
12,53 zł
10,19 zł
13,19 zł
10,72 zł
2 168,06 zł
1 762,65 zł
41,69 zł
33,89 zł
407,73 zł
331,49 zł
9,75 zł
7,93 zł
20,73 zł
16,85 zł
100,37 zł
81,60 zł
146,82 zł
119,37 zł
14,46 zł
11,76 zł
49,59 zł
40,32 zł
93,46 zł
75,98 zł
217,27 zł
176,64 zł
138,56 zł
112,65 zł
107,52 zł
87,41 zł
47,76 zł
38,83 zł
213,36 zł
173,46 zł
19,54 zł
15,89 zł
9,75 zł
7,93 zł
29,96 zł
24,36 zł
185,27 zł
150,63 zł
35,86 zł
29,15 zł
1 103,74 zł
897,35 zł
159,20 zł
129,43 zł
14,92 zł
12,13 zł
208,04 zł
169,14 zł
185,22 zł
150,59 zł
9,69 zł
7,88 zł
25,36 zł
20,62 zł
89,31 zł
72,61 zł
231,52 zł
188,23 zł
172,63 zł
140,35 zł
12,55 zł
10,20 zł
31,32 zł
25,46 zł
292,83 zł
238,07 zł
51,68 zł
42,02 zł
216,65 zł
176,14 zł
16,57 zł
13,47 zł
86,04 zł
69,95 zł
30,11 zł
24,48 zł
220,46 zł
179,24 zł
42,58 zł
34,62 zł
184,08 zł
149,66 zł
92,75 zł
75,41 zł
9,54 zł
7,76 zł
163,00 zł
132,52 zł
44,92 zł
36,52 zł
254,34 zł
206,78 zł
229,89 zł
186,90 zł
212,39 zł
172,67 zł
40,47 zł
32,90 zł
VIII. Reklamacje, gwarancje i zwroty
1. Klient zobowiązany jest sprawdzić, czy opakowanie ma ślady otwierania lub uszkodzenia w momencie jego dostawy w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia śladów otwierania lub uszkodzeń opakowania, mogących powstać w trakcie transportu, Klient zobowiązany jest do sporządzenia wraz z kurierem odpowiedniego protokołu oraz niezwłocznego zawiadomienia Usługodawcy.
2. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne powinien skontaktować się telefonicznie lub mailowo z obsługą sklepu w celu ustalenia sposobu rozpatrzenia reklamacji.
3. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Zdanie poprzednie nie powoduje uszczerbku dla uprawnień konsumenta wynikających z ustawy z dnia 27 lipca 2002 r.
o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (Dz. U. 2002 nr 141 poz. 1176)
4. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego, Usługodawca zwraca Klientowi po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
5. W każdym przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących usługodawcę do zwrotu należności wpłaconych przez Klienta na konto firmy, zwrot ten następuje maksymalnie w ciągu
7 dni roboczych. Zwrot należności następuje na rachunek bankowy, z którego nastąpiła płatność.
W przypadku płatności przy odbiorze, zwrot nastąpi na rachunek bankowy wskazany przez Klienta.