Wyszukiwarka
Zaloguj się
186,73 zł
151,81 zł
12,53 zł
10,19 zł
35,86 zł
29,15 zł
22,86 zł
18,59 zł
2 168,06 zł
1 762,65 zł
186,30 zł
151,46 zł
26,86 zł
21,84 zł
245,45 zł
199,55 zł
24,19 zł
19,67 zł
68,47 zł
55,67 zł
30,61 zł
24,89 zł
100,37 zł
81,60 zł
167,72 zł
136,36 zł
62,59 zł
50,89 zł
102,07 zł
82,98 zł
361,02 zł
293,51 zł
12,55 zł
10,20 zł
30,31 zł
24,64 zł
49,40 zł
40,16 zł
95,74 zł
77,84 zł
117,01 zł
95,13 zł
97,10 zł
78,94 zł
272,38 zł
221,45 zł
127,23 zł
103,44 zł
208,04 zł
169,14 zł
77,34 zł
62,88 zł
49,40 zł
40,16 zł
207,31 zł
168,54 zł
40,47 zł
32,90 zł
176,10 zł
143,17 zł
91,91 zł
74,72 zł
248,59 zł
202,11 zł
74,09 zł
60,24 zł
161,46 zł
131,27 zł
89,37 zł
72,66 zł
103,92 zł
84,49 zł
19,31 zł
15,70 zł
105,71 zł
85,94 zł
177,84 zł
144,59 zł
4,20 zł
3,41 zł
9,69 zł
7,88 zł
14,06 zł
11,43 zł
230,70 zł
187,56 zł
25,36 zł
20,62 zł
144,78 zł
117,71 zł
137,31 zł
111,63 zł
119,51 zł
97,16 zł
291,66 zł
237,12 zł
25,03 zł
20,35 zł
84,49 zł
68,69 zł
232,86 zł
189,32 zł
254,34 zł
206,78 zł
207,48 zł
168,68 zł
5,85 zł
4,76 zł
145,90 zł
118,62 zł
163,96 zł
133,30 zł
144,78 zł
117,71 zł
51,68 zł
42,02 zł
232,02 zł
188,63 zł
115,16 zł
93,63 zł
8,33 zł
6,77 zł
157,67 zł
128,19 zł
58,72 zł
47,74 zł
63,26 zł
51,43 zł
34,55 zł
28,09 zł
18,81 zł
15,29 zł
261,51 zł
212,61 zł
58,66 zł
47,69 zł
1 954,08 zł
1 588,68 zł
98,28 zł
79,90 zł
210,28 zł
170,96 zł
123,85 zł
100,69 zł
274,21 zł
222,93 zł
221,94 zł
180,44 zł
26,17 zł
21,28 zł
58,76 zł
47,77 zł
14,87 zł
12,09 zł
54,16 zł
44,03 zł
362,29 zł
294,54 zł
111,48 zł
90,63 zł
49,59 zł
40,32 zł
189,76 zł
154,28 zł
6,63 zł
5,39 zł
160,25 zł
130,28 zł
162,30 zł
131,95 zł
11,11 zł
9,03 zł
130,10 zł
105,77 zł
Serwis
VIII. Reklamacje, gwarancje i zwroty
1. Klient zobowiązany jest sprawdzić, czy opakowanie ma ślady otwierania lub uszkodzenia w momencie jego dostawy w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia śladów otwierania lub uszkodzeń opakowania, mogących powstać w trakcie transportu, Klient zobowiązany jest do sporządzenia wraz z kurierem odpowiedniego protokołu oraz niezwłocznego zawiadomienia Usługodawcy.
2. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne powinien skontaktować się telefonicznie lub mailowo z obsługą sklepu w celu ustalenia sposobu rozpatrzenia reklamacji.
3. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Zdanie poprzednie nie powoduje uszczerbku dla uprawnień konsumenta wynikających z ustawy z dnia 27 lipca 2002 r.
o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (Dz. U. 2002 nr 141 poz. 1176)
4. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego, Usługodawca zwraca Klientowi po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
5. W każdym przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących usługodawcę do zwrotu należności wpłaconych przez Klienta na konto firmy, zwrot ten następuje maksymalnie w ciągu
14 dni roboczych. Zwrot należności następuje na rachunek bankowy, z którego nastąpiła płatność.
W przypadku płatności przy odbiorze, zwrot nastąpi na rachunek bankowy wskazany przez Klienta.