


146,33 zł
118,97 zł

251,54 zł
204,50 zł

223,99 zł
182,11 zł

358,50 zł
291,46 zł

164,39 zł
133,65 zł

88,34 zł
71,82 zł

56,07 zł
45,59 zł

249,63 zł
202,95 zł

181,69 zł
147,72 zł

172,63 zł
140,35 zł

9,69 zł
7,88 zł

29,96 zł
24,36 zł

20,73 zł
16,85 zł

247,21 zł
200,98 zł

30,11 zł
24,48 zł

37,56 zł
30,54 zł

24,52 zł
19,93 zł

194,20 zł
157,89 zł

127,49 zł
103,65 zł

185,22 zł
150,59 zł

96,20 zł
78,21 zł

220,46 zł
179,24 zł

118,26 zł
96,15 zł

1 954,08 zł
1 588,68 zł

102,29 zł
83,16 zł

9,75 zł
7,93 zł

232,02 zł
188,63 zł

361,02 zł
293,51 zł

281,59 zł
228,93 zł

35,86 zł
29,15 zł

19,31 zł
15,70 zł

34,55 zł
28,09 zł

239,21 zł
194,48 zł

245,45 zł
199,55 zł

164,97 zł
134,12 zł

144,78 zł
117,71 zł

109,20 zł
88,78 zł

6,63 zł
5,39 zł

5,85 zł
4,76 zł

137,11 zł
111,47 zł

86,04 zł
69,95 zł

16,57 zł
13,47 zł

208,04 zł
169,14 zł

226,66 zł
184,28 zł

49,40 zł
40,16 zł

231,54 zł
188,24 zł

9,54 zł
7,76 zł

221,94 zł
180,44 zł

21,29 zł
17,31 zł

13,19 zł
10,72 zł

44,92 zł
36,52 zł

90,64 zł
73,69 zł

16,62 zł
13,51 zł

30,31 zł
24,64 zł

25,03 zł
20,35 zł

114,04 zł
92,72 zł

216,65 zł
176,14 zł

41,69 zł
33,89 zł

19,46 zł
15,82 zł

185,22 zł
150,59 zł

12,14 zł
9,87 zł

167,72 zł
136,36 zł

213,36 zł
173,46 zł

107,52 zł
87,41 zł

30,48 zł
24,78 zł

62,59 zł
50,89 zł

55,45 zł
45,08 zł

122,54 zł
99,63 zł

1 103,74 zł
897,35 zł

82,53 zł
67,10 zł

272,38 zł
221,45 zł

31,32 zł
25,46 zł

144,78 zł
117,71 zł

254,34 zł
206,78 zł

89,31 zł
72,61 zł

4,20 zł
3,41 zł

14,92 zł
12,13 zł

11,11 zł
9,03 zł

157,11 zł
127,73 zł

9,47 zł
7,70 zł

49,59 zł
40,32 zł

231,52 zł
188,23 zł

83,06 zł
67,53 zł

120,71 zł
98,14 zł

93,42 zł
75,95 zł

213,36 zł
173,46 zł

144,30 zł
117,32 zł

212,39 zł
172,67 zł

78,54 zł
63,85 zł

210,06 zł
170,78 zł

199,49 zł
162,19 zł

18,81 zł
15,29 zł

18,17 zł
14,77 zł

12,55 zł
10,20 zł

VIII. Reklamacje, gwarancje i zwroty
1. Klient zobowiązany jest sprawdzić, czy opakowanie ma ślady otwierania lub uszkodzenia w momencie jego dostawy w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia śladów otwierania lub uszkodzeń opakowania, mogących powstać w trakcie transportu, Klient zobowiązany jest do sporządzenia wraz z kurierem odpowiedniego protokołu oraz niezwłocznego zawiadomienia Usługodawcy.
2. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne powinien skontaktować się telefonicznie lub mailowo z obsługą sklepu w celu ustalenia sposobu rozpatrzenia reklamacji.
3. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Zdanie poprzednie nie powoduje uszczerbku dla uprawnień konsumenta wynikających z ustawy z dnia 27 lipca 2002 r.
o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (Dz. U. 2002 nr 141 poz. 1176)
4. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego, Usługodawca zwraca Klientowi po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
5. W każdym przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących usługodawcę do zwrotu należności wpłaconych przez Klienta na konto firmy, zwrot ten następuje maksymalnie w ciągu
14 dni roboczych. Zwrot należności następuje na rachunek bankowy, z którego nastąpiła płatność.
W przypadku płatności przy odbiorze, zwrot nastąpi na rachunek bankowy wskazany przez Klienta.