12,53 zł
10,19 zł
287,29 zł
233,57 zł
16,62 zł
13,51 zł
114,04 zł
92,72 zł
19,31 zł
15,70 zł
291,66 zł
237,12 zł
11,11 zł
9,03 zł
9,69 zł
7,88 zł
146,33 zł
118,97 zł
407,73 zł
331,49 zł
181,69 zł
147,72 zł
137,11 zł
111,47 zł
1 954,08 zł
1 588,68 zł
26,86 zł
21,84 zł
109,20 zł
88,78 zł
181,89 zł
147,88 zł
49,59 zł
40,32 zł
12,55 zł
10,20 zł
56,07 zł
45,59 zł
18,81 zł
15,29 zł
30,48 zł
24,78 zł
107,52 zł
87,41 zł
185,27 zł
150,63 zł
210,28 zł
170,96 zł
51,68 zł
42,02 zł
46,75 zł
38,01 zł
251,54 zł
204,50 zł
127,49 zł
103,65 zł
8,33 zł
6,77 zł
55,45 zł
45,08 zł
143,10 zł
116,34 zł
37,56 zł
30,54 zł
197,86 zł
160,86 zł
239,21 zł
194,48 zł
93,46 zł
75,98 zł
29,96 zł
24,36 zł
100,37 zł
81,60 zł
120,71 zł
98,14 zł
34,55 zł
28,09 zł
93,42 zł
75,95 zł
21,29 zł
17,31 zł
261,51 zł
212,61 zł
18,17 zł
14,77 zł
89,31 zł
72,61 zł
118,26 zł
96,15 zł
90,64 zł
73,69 zł
131,95 zł
107,28 zł
92,75 zł
75,41 zł
221,94 zł
180,44 zł
210,06 zł
170,78 zł
163,00 zł
132,52 zł
226,66 zł
184,28 zł
30,31 zł
24,64 zł
18,81 zł
15,29 zł
265,40 zł
215,77 zł
245,45 zł
199,55 zł
54,16 zł
44,03 zł
172,63 zł
140,35 zł
26,17 zł
21,28 zł
14,87 zł
12,09 zł
185,22 zł
150,59 zł
22,06 zł
17,93 zł
20,73 zł
16,85 zł
148,85 zł
121,02 zł
9,75 zł
7,93 zł
159,20 zł
129,43 zł
164,97 zł
134,12 zł
231,52 zł
188,23 zł
254,34 zł
206,78 zł
249,63 zł
202,95 zł
217,27 zł
176,64 zł
185,29 zł
150,64 zł
107,30 zł
87,24 zł
167,72 zł
136,36 zł
16,57 zł
13,47 zł
21,35 zł
17,36 zł
154,38 zł
125,51 zł
185,22 zł
150,59 zł
232,92 zł
189,37 zł
104,14 zł
84,67 zł
281,59 zł
228,93 zł
9,75 zł
7,93 zł
144,30 zł
117,32 zł
122,54 zł
99,63 zł
247,21 zł
200,98 zł
88,34 zł
71,82 zł
25,36 zł
20,62 zł
130,70 zł
106,26 zł
9,54 zł
7,76 zł
14,06 zł
11,43 zł
24,24 zł
19,71 zł
232,02 zł
188,63 zł
42,58 zł
34,62 zł
VIII. Reklamacje, gwarancje i zwroty
1. Klient zobowiązany jest sprawdzić, czy opakowanie ma ślady otwierania lub uszkodzenia w momencie jego dostawy w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia śladów otwierania lub uszkodzeń opakowania, mogących powstać w trakcie transportu, Klient zobowiązany jest do sporządzenia wraz z kurierem odpowiedniego protokołu oraz niezwłocznego zawiadomienia Usługodawcy.
2. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne powinien skontaktować się telefonicznie lub mailowo z obsługą sklepu w celu ustalenia sposobu rozpatrzenia reklamacji.
3. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Zdanie poprzednie nie powoduje uszczerbku dla uprawnień konsumenta wynikających z ustawy z dnia 27 lipca 2002 r.
o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (Dz. U. 2002 nr 141 poz. 1176)
4. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego, Usługodawca zwraca Klientowi po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
5. W każdym przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących usługodawcę do zwrotu należności wpłaconych przez Klienta na konto firmy, zwrot ten następuje maksymalnie w ciągu
14 dni roboczych. Zwrot należności następuje na rachunek bankowy, z którego nastąpiła płatność.
W przypadku płatności przy odbiorze, zwrot nastąpi na rachunek bankowy wskazany przez Klienta.