157,11 zł
127,73 zł
212,37 zł
172,66 zł
22,06 zł
17,93 zł
318,59 zł
259,02 zł
232,92 zł
189,37 zł
9,47 zł
7,70 zł
272,38 zł
221,45 zł
12,53 zł
10,19 zł
1 103,74 zł
897,35 zł
144,78 zł
117,71 zł
22,86 zł
18,59 zł
265,40 zł
215,77 zł
35,86 zł
29,15 zł
86,04 zł
69,95 zł
220,46 zł
179,24 zł
12,53 zł
10,19 zł
30,11 zł
24,48 zł
239,21 zł
194,48 zł
173,38 zł
140,96 zł
42,58 zł
34,62 zł
56,07 zł
45,59 zł
274,21 zł
222,93 zł
145,49 zł
118,28 zł
14,46 zł
11,76 zł
144,78 zł
117,71 zł
231,54 zł
188,24 zł
19,54 zł
15,89 zł
148,85 zł
121,02 zł
18,81 zł
15,29 zł
24,19 zł
19,67 zł
20,34 zł
16,54 zł
118,26 zł
96,15 zł
247,21 zł
200,98 zł
82,53 zł
67,10 zł
185,27 zł
150,63 zł
210,06 zł
170,78 zł
41,69 zł
33,89 zł
216,65 zł
176,14 zł
14,06 zł
11,43 zł
226,66 zł
184,28 zł
5,85 zł
4,76 zł
13,19 zł
10,72 zł
261,51 zł
212,61 zł
205,41 zł
167,00 zł
46,75 zł
38,01 zł
9,54 zł
7,76 zł
54,16 zł
44,03 zł
19,46 zł
15,82 zł
361,02 zł
293,51 zł
88,34 zł
71,82 zł
120,22 zł
97,74 zł
93,42 zł
75,95 zł
89,31 zł
72,61 zł
31,32 zł
25,46 zł
217,27 zł
176,64 zł
107,52 zł
87,41 zł
194,20 zł
157,89 zł
40,47 zł
32,90 zł
12,14 zł
9,87 zł
191,12 zł
155,38 zł
14,92 zł
12,13 zł
287,29 zł
233,57 zł
55,45 zł
45,08 zł
131,95 zł
107,28 zł
2 168,06 zł
1 762,65 zł
20,73 zł
16,85 zł
172,63 zł
140,35 zł
146,33 zł
118,97 zł
34,55 zł
28,09 zł
30,11 zł
24,48 zł
21,35 zł
17,36 zł
358,50 zł
291,46 zł
19,31 zł
15,70 zł
9,75 zł
7,93 zł
138,56 zł
112,65 zł
44,92 zł
36,52 zł
362,29 zł
294,54 zł
9,75 zł
7,93 zł
114,04 zł
92,72 zł
83,06 zł
67,53 zł
245,45 zł
199,55 zł
114,90 zł
93,41 zł
6,63 zł
5,39 zł
407,73 zł
331,49 zł
30,48 zł
24,78 zł
137,11 zł
111,47 zł
212,39 zł
172,67 zł
37,56 zł
30,54 zł
199,49 zł
162,19 zł
4,20 zł
3,41 zł
210,28 zł
170,96 zł
14,87 zł
12,09 zł
181,89 zł
147,88 zł
109,20 zł
88,78 zł
120,71 zł
98,14 zł
VIII. Reklamacje, gwarancje i zwroty
1. Klient zobowiązany jest sprawdzić, czy opakowanie ma ślady otwierania lub uszkodzenia w momencie jego dostawy w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia śladów otwierania lub uszkodzeń opakowania, mogących powstać w trakcie transportu, Klient zobowiązany jest do sporządzenia wraz z kurierem odpowiedniego protokołu oraz niezwłocznego zawiadomienia Usługodawcy.
2. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne powinien skontaktować się telefonicznie lub mailowo z obsługą sklepu w celu ustalenia sposobu rozpatrzenia reklamacji.
3. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Zdanie poprzednie nie powoduje uszczerbku dla uprawnień konsumenta wynikających z ustawy z dnia 27 lipca 2002 r.
o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (Dz. U. 2002 nr 141 poz. 1176)
4. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego, Usługodawca zwraca Klientowi po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
5. W każdym przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących usługodawcę do zwrotu należności wpłaconych przez Klienta na konto firmy, zwrot ten następuje maksymalnie w ciągu
14 dni roboczych. Zwrot należności następuje na rachunek bankowy, z którego nastąpiła płatność.
W przypadku płatności przy odbiorze, zwrot nastąpi na rachunek bankowy wskazany przez Klienta.