



8,33 zł
6,77 zł

185,27 zł
150,63 zł

138,56 zł
112,65 zł

362,29 zł
294,54 zł

107,52 zł
87,41 zł

197,23 zł
160,35 zł

9,75 zł
7,93 zł

93,42 zł
75,95 zł

185,22 zł
150,59 zł

30,31 zł
24,64 zł

208,04 zł
169,14 zł

146,33 zł
118,97 zł

21,29 zł
17,31 zł

92,75 zł
75,41 zł

231,54 zł
188,24 zł

41,69 zł
33,89 zł

361,21 zł
293,67 zł

6,63 zł
5,39 zł

25,36 zł
20,62 zł

185,22 zł
150,59 zł

16,57 zł
13,47 zł

144,30 zł
117,32 zł

44,92 zł
36,52 zł

54,16 zł
44,03 zł

154,38 zł
125,51 zł

181,69 zł
147,72 zł

251,54 zł
204,50 zł

14,87 zł
12,09 zł

14,06 zł
11,43 zł

254,34 zł
206,78 zł

291,66 zł
237,12 zł

122,54 zł
99,63 zł

221,94 zł
180,44 zł

49,59 zł
40,32 zł

22,06 zł
17,93 zł

26,17 zł
21,28 zł

11,11 zł
9,03 zł

105,52 zł
85,79 zł

109,20 zł
88,78 zł

18,81 zł
15,29 zł

247,21 zł
200,98 zł

232,02 zł
188,63 zł

173,38 zł
140,96 zł

223,99 zł
182,11 zł

20,34 zł
16,54 zł

249,63 zł
202,95 zł

197,86 zł
160,86 zł

194,20 zł
157,89 zł

55,45 zł
45,08 zł

245,45 zł
199,55 zł

181,89 zł
147,88 zł

49,40 zł
40,16 zł

109,28 zł
88,85 zł

18,17 zł
14,77 zł

148,85 zł
121,02 zł

231,52 zł
188,23 zł

30,61 zł
24,89 zł

9,54 zł
7,76 zł

149,13 zł
121,24 zł

9,75 zł
7,93 zł

90,64 zł
73,69 zł

184,08 zł
149,66 zł

144,78 zł
117,71 zł

46,75 zł
38,01 zł

130,70 zł
106,26 zł

47,76 zł
38,83 zł

185,22 zł
150,59 zł

229,89 zł
186,90 zł

24,19 zł
19,67 zł

29,96 zł
24,36 zł

137,11 zł
111,47 zł

281,59 zł
228,93 zł

146,82 zł
119,37 zł

83,06 zł
67,53 zł

1 954,08 zł
1 588,68 zł

127,49 zł
103,65 zł

217,27 zł
176,64 zł

131,95 zł
107,28 zł

261,51 zł
212,61 zł

9,47 zł
7,70 zł

22,86 zł
18,59 zł

96,20 zł
78,21 zł

159,20 zł
129,43 zł

49,40 zł
40,16 zł

407,73 zł
331,49 zł

163,00 zł
132,52 zł

232,92 zł
189,37 zł

30,11 zł
24,48 zł

358,50 zł
291,46 zł

88,34 zł
71,82 zł

93,46 zł
75,98 zł

89,31 zł
72,61 zł

213,36 zł
173,46 zł

19,31 zł
15,70 zł

191,12 zł
155,38 zł

239,21 zł
194,48 zł

9,69 zł
7,88 zł

VIII. Reklamacje, gwarancje i zwroty
1. Klient zobowiązany jest sprawdzić, czy opakowanie ma ślady otwierania lub uszkodzenia w momencie jego dostawy w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia śladów otwierania lub uszkodzeń opakowania, mogących powstać w trakcie transportu, Klient zobowiązany jest do sporządzenia wraz z kurierem odpowiedniego protokołu oraz niezwłocznego zawiadomienia Usługodawcy.
2. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne powinien skontaktować się telefonicznie lub mailowo z obsługą sklepu w celu ustalenia sposobu rozpatrzenia reklamacji.
3. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Zdanie poprzednie nie powoduje uszczerbku dla uprawnień konsumenta wynikających z ustawy z dnia 27 lipca 2002 r.
o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (Dz. U. 2002 nr 141 poz. 1176)
4. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego, Usługodawca zwraca Klientowi po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
5. W każdym przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących usługodawcę do zwrotu należności wpłaconych przez Klienta na konto firmy, zwrot ten następuje maksymalnie w ciągu
14 dni roboczych. Zwrot należności następuje na rachunek bankowy, z którego nastąpiła płatność.
W przypadku płatności przy odbiorze, zwrot nastąpi na rachunek bankowy wskazany przez Klienta.